سردار سلیمانی:

بسیج به دنبال اقدامات موثر در سطح جهان اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با استفاده از 40 سال حیات پرخیر و برکت خود اقدامات عملیاتی موثری را در سطح کشور و جهان اسلام سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ - 14November 2019

بسیج به دنبال اقدامات موثر در سطح جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «غلامرضا سلیمانی» صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: سال گذشته، چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و امسال چهل سالگی تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از شاکله بیانیه گام دوم انقلاب را مردم سالاری تشکیل می‌دهد، افزود: نقش و جایگاه نیروی مردمی بسیج در این بیانیه به خوبی مشخص است و ان شاءالله در جوار مضجع شریف کریمه اهل بیت (س) با راهنمود‌های علما و مراجع عظام تقلید بتوانیم نقش خوبی را به خوبی ایفا نماییم.

سردار سلیمانی ادامه داد: بسیج در 40 سال حیات پرخیر و برکت خود و با توجه به منظومه فکری امام راحل و مقام معظم رهبری گام‌های موثری برداشت و در تلاش هستیم نوگرایی را در برنامه‌های بسیج متناسب با اقتضائات و ضروریات انقلاب و نظام اسلامی در سطح کشور و جهان اسلام انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار