گام دوم/ سردار اشتری:

تردد بیش از ۵۰ درصد از زائران اربعین از مرز مهران/ نیروی انتظامی آماده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی انتظامی امروز همچون ۴۰ سال گذشته آماده برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور است.
کد خبر: ۳۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 14November 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی که صبح امروز (پنجشنبه) در ستاد ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طی چند سال گذشته در مرز‌های چهارگانه حضور فعال داشته است، اظهار داشت: امسال سه میلیون و ۸۰ زائر ایرانی و بیش از سه هزار زائر خارجی از مرز‌های ایران در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت با بیش از ۳۰ هزار نفر در مرز‌های چهارگانه، تمامی جاده‌های منتهی به مرز‌ها و پایانه‌ها حضور داشتند؛ بیش از ۵۰ درصد از تردد زائران از مرز مهران صورت گرفت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امسال با رصد و پایش تمامی مسیرها، پایانه‌ها و محل تجمع زائران خوشبختانه مشکلی نداشتیم و خدمات زیادی به زائران ارائه شد. بیشترین خدمات توسط مرزبانی و یگان‌های ویژه انجام شد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مرزی خلا‌هایی دارند و کمبود‌هایی وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی در ایام اربعین با تلاش‌های شبانه‌روزی خود این خلا‌ها و کمبو‌ها را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین دو میلیون گذرنامه و برگ گذر موقت صادر شد، گفت: با توجه به افزایش درخواست‌ها جهت صدور گذرنامه با هماهنگی کشور عراق برگ تردد موقت صادر شد.

سردار اشتری افزود: با توجه به لغو روادید افزایش زائر داشتیم و زائران از اول محرم تا پایان اربعین به کشور عراق سفر کردند.

فرمانده ناجا گفت: خوشبختانه امسال برای زائرانی که گذرنامه نداشتند و در مرز‌ها حضور پیدا کردند بیش از شش هزار برگ تردد موقت صادر شد؛ همچنین اربعین امسال ۱۲۲ هزار دانشجو، طلبه و دانش‌آموز در این مراسم حضور پیدا کردند.

سردار اشتری اضافه کرد: امسال ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌ها از مرز «میرجاوه» و «دوقارون» با توجه به هماهنگی نیرو‌های مسلح به خوبی صورت گرفت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز همچون ۴۰ سال گذشته آماده برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها