آیت‌الله علوی گرگانی:

حیات انقلاب اسلامی به زنده بودن بسیج است

مرجع تقلید شیعه گفت: بسیج مثل عروقی است که خون در آن‌ها جریان دارد و حیات انقلاب اسلامی به زنده بودن بسیج و جریان خون در رگ‌های انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ - 14November 2019

حیات انقلاب اسلامی به زنده بودن بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد علی علوی گرگانی» از مراجع عظام تقلید صبح امروز در دیدار سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج از برکات امام راحل است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: خداوند می‌فرماید من با آن دسته از بندگانی هستم که اهل تقوا باشند و دیگران را نیز به تقوا سفارش کنند و این موضوع در بیشتر آیات قرآن کریم سفارش شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: بسیج نیرویی مردمی است که جنبه عمومی دارد و خدمت و نفعش به مردم می‌رسد.

مرجع تقلید شیعه عنوان کرد: بسیج همچون خونی در رگ‌های بدن است و هر جا خون باشد، بدن زنده است و اگر خونی جریان نداشته باشد، زنده نیست.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: بسیج چه لشکری باشد و چه از قشر‌های کشوری، اگر بتواند به وظیفه خودش عمل کند، جامعه زنده است و اگر در این زمینه کوتاهی کند و هر جا لازم باشد، حضور نداشته باشد، آن قسمت جامعه از نظر انقلاب مرده تلقی می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: آمریکا فرزند شیطان است و از آنجا که شیطان قسم خورده که دست از سر انسان بر نمی‌دارد و به قسم خود هم عمل می‌کند، آمریکا هم شبانه روز در حال نقشه و دسیسه است.

مرجع تقلید شیعه گفت: نباید در مقابل دشمن به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن از رفتار ما بهره‌برداری کند و ان‌شاءالله کسی در خدمت به نظام اسلامی کوتاهی نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها