سردار پاکپور:

شهید شوشتری پایه­‌گذار وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان بود

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سال ۸۸ که شهید شوشتری فرماندهی قرارگاه قدس را بر عهده گرفت، وحدت بین شیعه و سنی را پایه‌گذاری کرد و از همان ابتدا به موازات اقدامات امنیتی در راستای وحدت خدمات ویژه‌ای داشت.
کد خبر: ۳۷۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 14November 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور»، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه یادواره شهدای هفته وحدت که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سال ۸۸ که شهید شوشتری فرماندهی قرارگاه قدس را بر عهده گرفت، وحدت بین شیعه و سنی را پایه‌گذاری کرد و از همان ابتدا به موازات اقدامات امنیتی در راستای وحدت خدمات ویژه‌ای داشت.

وی افزود: انسجام ایجاد شده در استان سیستان و بلوچستان با شهادت شهدای وحدت علاوه بر اینکه از بین نرفت بلکه موجب این انسجام و وحدت بیشتر شد.

سردار پاکپور در خصوص اقدامات صورت گرفته برای آزادی دو تن از مرزبانان کشورمان که مهرماه سال گذشته توسط گروه جیش‌­الظلم در نقطه صفر مرزی منطقه میرجاوه به گروگان گرفته شدند، گفت: در ملاقات چند روز گذشته مسئولان ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه قدس، درخواست خود را برای همکاری بیشتر در خصوص آزادسازی این دو گروگان مطرح کردیم.

وی در پایان ابراز داشت: آزادی دو مرزبان کشورمان، نیاز به تلاش بیشتر برادرانمان در کشور پاکستان دارد. در سفر فرمانده ارتش پاکستان به ایران که در آینده­‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت، مجدداً درخواست آزادی این دو گروگان را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار