نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان:

دشمن توان مقابله با طرح­‌های شهید شوشتری را نداشت

«مولوی‌نظیر احمدسلامی» گفت: دشمن نسبت به قدرت شهید شوشتری و ناتوانی خود در مقابله با برنامه‌های او آگاهی داشت.
کد خبر: ۳۷۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 14November 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، «مولوی‌نظیر احمدسلامی» نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان در مراسم گرامیداشت سرداران شهید«شوشتری» و «محمدزاده» که امروز در مشهد برگزار شد اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، مردم ما با شهید و شهادت و ایثار بیگانه نیستند. از زمانی که نهال انقلاب اسلامی پا گرفت، فرزندان کشور اسلامی­‌مان با نثار خون خود آن را آبیاری کردند و امروز شاهد به ثمر نشستن انقلاب اسلامی هستیم.

مولوی‌نظیر احمدسلامی در ادامه به ویژگی­‌های شهید شوشتری اشاره کرد و افزود: دشمن نسبت به قدرت شهید شوشتری و ناتوانی خود در مقابله با برنامه‌های او آگاهی داشت. اجرای امنیت پایدار زاییده افکار پاک مقام معظم رهبری و خلوص نیت فرماندهان سپاه و شهدایی مانند شهید شوشتری بود.

وی در پایان گفت: سردار پاکپور پس از سردار شهید شوشتری فعالیت او را در حوزه محرومیت­‌زدایی، عمران و آبادی، ایجاد اشتغال و حفظ امنیت پایدار ادامه داد. امید است همکاری سایر ارگان‌ها با سپاه پاسداران در مناطق محروم ادامه داشته باشد.

شهید شوشتری رضایت امامین انقلاب را جلب کرده بود

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسن مرتضوی»، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیز در این مراسم ابراز داشت: با برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت یک بار دیگر فضای شهر پر از عطر شهدا شد.

وی افزود: شهید نورعلی شوشتری در طول زندگی خود رضایت امامین انقلاب را کسب کرد و امام خمینی (ره) قول شفاعت به ایشان دادند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: او فرمانده‌ای لایق و شایسته بود که سعی داشت در حوزه­‌های مختلف ضمن افزایش توان خود، دانش خود را نیز به‌روز کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای ثامن الائمه (ع) در پایان گفت: شهید شوشتری در مقابله با تهدیدات نرم و سخت غافل نبود و در دوره مدیریت خود از هر شیوه‌ای در نبرد استفاده می‌کرد. امروز تمامی کسانی که در محضر این شهید بزرگوار بودند و مدیریت وی را از نزدیک مشاهده کردند سعی می­کنند یاد و نام این شهید والامقام را زنده نگهدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار