نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسلمانان با حفظ وحدت در مقابل دسیسه‌های دشمنان بایستند

آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: دشمن همچنان درصدد اختلاف بین جوامع مختلف بویژه جمهوری اسلامی ایران است و مسلمانان می‌توانند با تشکیل صف واحده و تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر این دسیسه‌ها بایستند.
کد خبر: ۳۷۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 15November 2019

مسلمانان با حفظ وحدت در مقابل دسیسه‌های دشمنان بایستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) بر لزوم حفظ وحدت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: وحدت به معنای اتحاد و همبستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است.

امام جمعه ساری به تبیین محورهای وحدت در جامعه پرداخت و گفت: وحدت در منافع کلان ملی مصالح عموم، دشمن مشترک یعنی آمریکا، ولایت فقیه، عقاید مشترک و حوادث و بلایای طبیعی از جمله آن است.

وی تفرقه‌افکنی را بزرگترین ابزار و سلاح دشمنان دین مبین اسلام از ابتدای رسالت پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و گفت: دشمن همچنان درصدد اختلاف بین جوامع مختلف بویژه جمهوری اسلامی ایران است و مسلمانان می‌توانند با تشکیل صف واحده و تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر این دسیسه‌ها بایستند.

محمدی لائینی همچنین با تاکید بر تقوا، اظهار داشت: انسان باید از خدا ترسیده از آخرت و عاقبت واهمه داشته باشد و در عین حال به خدا نیز امیدوار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار