مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ویژه نمایندگان مجلس است

سردار «عبدالله ملکی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ویژه نمایندگان مجلس در جهت تأمین اعتبار است.
کد خبر: ۳۷۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 15November 2019

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیازمند نگاه ویژه نمایندگان مجلس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گزارشی اجمالی به وضعیت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و برنامه‌های ابلاغی پرداخت و با اشاره به دورنمای وضعیت این مرکز فرهنگی و تدوین تاریخ جنگ استان و دانشنامه دفاع مقدس، دغدغه‌های موجود را مطرح کرد.

وی در سخنان خود از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و اتمام مأموریت‌های پژوهشی موجود همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از نمایندگان مجلس درخواست کرد تا از محل بودجه در اختیار و همچنین بودجه استانی، نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و همچنین با توجه به سفر آتی رییس جمهوری به استان، برای جذب اعتبار جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران ضمن تأکید بر عظیم بودن پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، برگزاری جلسه‌ای ویژه در آینده نزدیک با حضور نمایندگان استان در محل این مرکز فرهنگی خواستار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش وضعیت پروژه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در قالب کلیپ ارائه شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها