مهدی فاطمی به دفاع‌پرس خبر داد؛

۱۴۰ خاطره اهالی هنر از دفاع مقدس در «تا پلاک ۱۴۰»

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نگارش کتاب «تا پلاک ۱۴۰» شامل ۱۴۰ خاطره اهالی هنر از دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶ - 19November 2019

«مهدی فاطمی» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از نگارش کتاب «تا پلاک ۱۴۰» شامل ۱۴۰ خاطره اهالی هنر از دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقا و کیفیت بخشی به کتب و تالیفات حوزه دفاع مقدس مبتنی بر خاطرات و داستان و روایت‌گونه‌های آن دوران، اثری با عنوان «تا پلاک ۱۴۰» که حاصل تلاش یک ساله یکی از نویسندگان شاخص دفاع مقدس است، نگارش شده که به زودی به چاپ خواهد رسید.

وی درخصوص ویژگی‌های این کتاب گفت: کتاب «تا پلاک ۱۴۰» شامل ۱۴۰ خاطره نویسندگان و اهالی قلم از دوران دفاع مقدس است که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این اثر فاخر که خاطره و روایت است به‌گونه‌ای تدوین شده که همسویی و انتقال دهنده فرهنگ عمیق آن دوران را تداعی خواهد کرد.

فاطمی ادامه داد: دسته‌بندی و همسویی این ۱۴۰ خاطره دارای پیوستگی و انسجام ادبی مناسبی است که مخاطبین را به خوبی جلب خواهد کرد. نگارش این اثر مراحل پایانی را طی کرده و آذرماه سال‌جاری چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار