شهید دوست‌علیان: انقلاب اسلامى تا سرنگونى همه ابرقدرت‌ها پیش خواهد رفت

شهید «محمود دوست‌علیان» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: با همه این دشمنی‌ها، انقلاب اسلامى عزیز هم‌چنان به پیش خواهد رفت تا سرنگونى همه ابرقدرت‌ها و جهان‌خواران و دشمنان اسلام؛ ان‌شاءالله.
کد خبر: ۳۷۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ - 18November 2019

شهید دوست‌علیان: انقلاب اسلامى همچنان پیش خواهد رفت تا سرنگونى همه ابرقدرت‌هابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن؛ ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظات‌مان با شهید «محمود دوست‌علیان»

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به امام زمان حجت‌بن‌الحسن‌العسکرى (عج) و با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى و نایب به حقش، امام زمان و فرمانده کل قوا و با درود به تمام شهیدان از اول تا حال به خصوص شهداى کربلاهاى ایران.

انقلاب اسلامى عزیز ما که در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزى رسید و این روز را ایام یوم‌الله نامیدند، همان انقلابی که آرزوهاى ابرقدرت‌هاى چپ و راست را به نابودى کشاند.

زمانی ابرقدرت غرب می‌گفت که تمام جهان زیر نظر و یوغ من است و تا من هستم تا قدرت غرب است اجازه نخواهم داد در دنیا انقلابى به وجود آید و این مستضعفین از زیر استعمار و استثمار نجات یابند و از طرفى نیز شرق تجاوزگر، دشمن خدا و اسلام و مسلمین و مستضعفین هم ادعا مى‌کرد در دنیا انقلابى به وقوع نخواهد پیوست مگر انقلاب کمونیستى شوروى.

اما شاهد بودیم چطور انقلاب اسلامى به یارى الله و رهبرى امام و یارى مردم مسلمان ایران به پیروزى رسید و به منحرفان و جنایت‌کاران فهماند ایدئولوژى و مکتبى در جهان وجود دارد که از همه این‌ها بالاتر است و انقلاب اسلامى عزیز ما برخلاف مخالفت و جلوگیرى ابرقدرت‌ها ان‌شاءالله به جهان صادر خواهد شد و اسلام را که در جهان غریب است [را] به جهانیان خواهیم شناساند.

این اسلام یار و یاور مستضعفان جهان بوده و انقلاب ما ادامه خواهد یافت تا ظهور ولى عصر که صاحب اصلى انقلاب حجت‌ابن‌الحسن (عج) است.

بعد از پیروزى انقلاب اسلامى ایران، ابرقدرت‌ها چون دیدند انقلاب ما ملى و میهنى نیست و اسلامى و جهانى است به دنبال سنگ انداختن جلوی چرخ انقلاب بوده و قصد نابودى انقلاب ما را دارند؛ آن‌ها هر حیله‌اى زده و خواهند زد؛ اما موفق نشده و نخواهند شد.

این ابرقدرت‌ها صدام خائن و کافر و نادان را یاری کردند که به میهن اسلامى ما حمله کند؛ اما غافل از آنکه خدا هست و ما توانستیم در همان روزهاى اول جلویش او را بگیریم و او یک وجب جلوتر نتوانست پیشروى کند و مردم مسلمان و ارتش و سایر ارگان‌ها و نهادها براى دفاع از اسلام و انقلاب اسلامى به جبهه‌ها اعزام شدند تا درسى به صدام و کفر جهانى بدهند که دیگر چنین فکرى به سرش نزند و امام نیز فرمودند: «چنان سیلى به صدام خواهیم زد که از جا بلند نشود».

با همه این دشمنی‌ها، انقلاب اسلامى عزیز هم‌چنان به پیش خواهد رفت تا سرنگونى همه ابرقدرت‌ها و جهان‌خواران و دشمنان اسلام. ان‌شاءالله.

من از بازماندگان و دوستان و کسانى که با من بودند می‌خواهم راه حسین (ع) و یاران او را بروند و بدانند راه خمینی همان راه حسین(ع) است پس پیرو ولایت فقیه باشند و نگذارند که آسیبى به این انقلاب برسد و پیروزى رزمندگان اسلام را که فرمانده آن‌ها امام زمان است هر چه زودتر پیش آید.

منبع: فارس

 انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار