نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همیشه هزینه وادادگی در برابر دشمن بیشتر از مقاومت است

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرف این چهل سال آسیب‌های زیادی دیده‌ایم که همه این‌ها از ناحیه افراد منفعل بوده است، گفت: جریانات اخیر نشان داد همواره هزینه سازش‌های غیرمعقول بیشتر از هزینه مقاومت است.
کد خبر: ۳۷۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 20November 2019

همیشه هزینه وادادگی در برابر دشمن بیشتر از مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرماندهان و بسیجیان با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود دشمن فرصت عرض اندام پیدا نمی کند، اظهار داشت: این فرصت هایی که دشمن پیدا می کند به خطار ولنگاری، تساهل، تسامح و وادادگی کسانی است که از ضعف آنها دشمن طمع می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانع را از جلوی راه آرمان های انسانی برداشت، تصریح کرد: غالبا مردم به مانع های نفسانی دست و پایشان بند است و به همین خاطر این حرکت به سمت آرمان ها به صورت نسبی انجام شده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تفکر بسیجی همان التزام عملی به اسلام است، خاطرنشان کرد: اگر چنانچه اسلام به معنای صحیحش پیاده سازی شود دشمن نمی تواند وجود خارجی پیدا کند، چون به او اصلا فرصتی داده نمی شود.

عبادی ادامه داد: این فرصت هایی که دشمن پیدا می کند به خطار ولنگاری، تساهل، تسامح و وادادگی کسانی است که از ضعف آنها دشمن طمع می کند و آسیبی که ما می بینیم از ناحیه آدم های سست اراده و سازش کار است.

وی یادآور شد: اگر در جامعه ای زمزمه بسیج فضا را پر کند دشمن جایی ندارد، پس به هر اندازه تفکر بسیجی را گسترش دهیم دشمن بیشتر از جامعه ما مایوس می شود و خطرات از اسلام ، ناموس، جامعه و آرمان های ما دور می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ظرف این چهل سال آسیب های زیادی دیدیم که همه اینها از ناحیه افراد منفعل بوده است، از همین جریانات اخیر کامل پیداست که وادادگی ها از کجا است، اینجاست که مشخص می شود همواره هزینه سازش های غیرمعقول خیلی بیشتر از هزینه مقاومت است.

عبادی تصریح کرد: مقاومت اگر فراگیر باشد بی هزینه است، همانی که قرآن از آن به جهاد کبیر تعبیر می کند، جهاد کبیر همین اندازه است که دشمن بداند که در کشور هیچ سازکاری نقشی ندارد و کار دست آدم های بااراده و باایمان است.

وی یادآور شد: در هر بعدی که حساب کنید آسیب های ما از خودی های ولنگار است نه از آمریکا، آمریکا، انگلیس، صهیونیسم، فرانسه و آلمان کاره ای نیستند، آن که کار را بر مسلمانان سخت می کند سازکاران داخلی در انواع مسائل هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: در مسائل سیاسی اگر داخلی از خود سستی نشان ندهد و به ساز سیاست بیگانه غرب نرقصد او جرات نمی کند بیاید، در مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی هم همین طور است.

عبادی با تاکید بر اینکه توصیه تفکر بسیج یعنی تضمین سلامت صد در صد کل جامعه اظهار داشت: فتنه های متعدد از 78 ، 88، 96 یا 98 اینها مطرح نیستند، هر روز از ناحیه دشمن به صورت کارشناسی توطئه فتنه است درابعاد مختلف اما حالا یکی از صدها نمونه اش همین مورد است.

وی با تاکید بر اینکه ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه هم نمی ترسیم چون جوهره مردم ما را رو می کند، تصریح کرد: بر خلاف اقلیت سازش کار، جوهره عامه مردم را که اسلام و انقلاب را می خواهند رو می کند، این فتنه بصیرت ایجاد می کند هرچند ضایعاتی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حضور حضرت مهدی (عج) به دنبال همین فتنه ها حاصل خواهد شد بنابراین ما فتنه نمی کنیم اما از فتنه هم نمی ترسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار