نمایش اقتدار ارتش(۶۰)/امیر بیغم در گفتگو با دفاع پرس عنوان کرد:

فاز نمایش قدرت نیروی دریایی ارتش آغاز شد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از امروز فاز نمایش قدرت آغاز و مراحلی که در فاز تاکتیکی به‌صورت شبیه‌سازی شده انجام گرفته بود، به‌ شکل عملی و در شرایط امن آزمایش شد.
کد خبر: ۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 29December 2014

فاز نمایش قدرت نیروی دریایی ارتش آغاز شد

امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به سلسله اقدامات نداجا در این رزمایش اظهار داشت: نیروی دریایی در فازهای تاکتیکی، آمادهسازی و گسترش، در روزهای گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه به شلیک موشک کروز سطح به سطح «نصر» در جریان رزمایش محمد رسولالله(ص) اشاره و تصریح کرد: از امروز فاز نمایش قدرت نداجا آغاز و مراحلی که در فاز تاکتیکی بهصورت شبیهسازی شده انجام گرفته بود، به شکل عملی و در شرایط امن آزمایش شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص برنامههای این نیرو در جریان رزمایش گسترده محمد رسولالله(ص) گفت: انجام عملیات مینروبی توسط «بالگرد SH» ازجمله اقدامات موفق نداجا در این رزمایش بود.

دریادار بیغم به حضور زیرسطحیها در رزمایش مشترک ارتش اشاره و تصریح کرد: یکی از نقاط قوت ما زیرسطحیها هستند که حضوری قدرتمندانه در رزمایش دارند.

وی در بخش دیگری از این گفتوگو با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آبادسازی سواحل مکران، و اقدامات نداجا در این راستا گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودهاند نیروی دریایی بهعنوان عَلمدار این حرکت، در جهت آبادانی مناطق محروم سواحل مکران اقدام میکند.

جانشین فرمانده نداجا آبادسازی کامل سواحل مکران را مستلزم تعامل مشترک دولت با نیروی دریایی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار