معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

یک هزار و 372 برنامه هفته بسیج در آذربایجان شرقی به اجرا در می‌آید

«الیاس گل‌محمدزاده» گفت: در سال جاری ستاد هفته بسیج در تمامی شهرستان‌های سطح استان آذربایجان شرقی تشکیل شده و در مجموع یک هزار و 372 برنامه به اجرا در می‌آید و 56 عنوان از آن‌ها شاخص است.
کد خبر: ۳۷۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ «الیاس گل‌محمدزاده» معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج نیروی کارآمد در تمامی میدان‌ها است، اولویت بسیج تحقق بخشیدن به گام دوم انقلاب است.

وی عنوان کرد: هفته بسیج امسال، با شعار چهل سال خدمت، جهاد و شهادت آغاز می‌شود؛ جشنواره‌های علمی، فرهنگی، نمایشگاه‌های دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، برپایی میز خدمت با هدف خدمت‌رسانی و احصا مطالبات مردمی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ادامه داد: برپایی درمانگاه‌ ولایت، ویزیت رایگان، افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله پنل‌های خورشیدی در شبستر، جشنواره فعالان فضای مجازی، پاتوق رسانه، جشنواره طرح و ایده‌های برتر فرهنگی، هیئت‌های اندیشه‌ورز دانشجویی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج است که برگزار خواهد شد.

گل‌محمد‌زاده تصریح کرد: 2 همایش بزرگ، طلایه‌داران ورزش استان، و همایش هنری ققنوس از سایر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در سطح استان اجرایی خواهد شد. تجمع عظیم، «بسیج دفاع و امنیت» نیز در 5 آذر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی واکسیناسیون دام، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، آبرسانی، احداث خانه بهداشت، معرفی پایگاه‌ها و مساجد اسوه از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج قلمداد می‌شود؛ همچنین  سامانه خدمات جامع بسیج و صندوق ذخیره نوین در طول هفته بسیج به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با بیان اینکه در راستای طرح اعتلای بسیج، مهندسین صنعت، با هماهنگی وزارت صمت، پنل‌های خورشیدی در اختیار خانواده‌های شهرستان شبستر قرار داده‌اند،اضافه کرد: وزارت نیرو برق تولیدی این خانوارها را خریداری خواهد کرد و برق تولیدی به شبکه تولید ملی وصل شده و میزان درآمد هر خانوار در حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: در سال جاری ستاد هفته بسیج در تمامی شهرستان‌های سطح استان تشکیل شده و در مجموع یک هزار و 372 برنامه به اجرا در می‌آید و 56 عنوان ار آن‌ها شاخص است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار