نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عملکرد نیروهای امنیتی، انتظامی و‌ بسیج‌ در جریانات اخیر بسیار باتدبیر بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم استان ما هم اعتراض خودشان را انجام دادند و هم با بصیرت عمل کردند و عملکرد نیروهای امنیتی، انتظامی و‌ بسیج‌ نیز در جریانات اخیر بسیار با تدبیر بود.
کد خبر: ۳۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 22November 2019

عملکرد نیروهای امنیتی، انتظامی و‌ بسیج‌ در جریانات اخیر بسیار باتدبیر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: دشمن در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ما نفوذ و القای سیاست می کند.

عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف عقیده و‌ سیستم‌ دفاعی کشورها است، تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه کشورها است، گاهی تجزیه به شیوه جداسازی قومیت ها و مناطق است و دشمن از همه‌ی این بهانه‌ها برای سیاست شوم خود استفاده می کند.

وی با بیان اینکه دشمن افراد ضعیف و خودفروخته را جذب می کند تا سیاست‌های خود را پیاده کند، تصریح کرد: دانشمندان هسته‌ای ما و سایر شهدای بزرگ مثل شهید مطهری را امثال همین منافقین ترور کردند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بزرگترین صلاح ما بصیرت است و هرچه بصیرت بالا باشد ضایعات نفوذ دشمن کم می‌شود، خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر کشور بر این ملت خیلی باید دعا کرد، مردم با فرهنگ خراسان جنوبی و بعضی از استان‌های دیگر، با بصیرت خودشان جلوی سوء استفاده فتنه‌گران را گرفتند.

عبادی افزود: مردم استان ما هم اعتراض خودشان را انجام دادند و هم با بصیرت عمل کردند و  عملکرد نیروهای امنیتی، انتظامی و‌ بسیج‌ نیز در جریانات اخیر بسیار با تدبیر بود.

وی ادامه داد: عده‌ای با بی تدبیری، آب خوردن مردم را به رابطه و‌ کمک‌ فرانسه گره می زنند، این برخلاف خواسته مردم و‌ افکار عمومی است.

وی تاکید کرد: برخی با سیاست ناقص خود، به دنبال این هستند که کسانی از خارج از کشور بیایند، مشکلات آنها را حل کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: اگر تفکر بسیجی که ولایت خدا را پذیرفته، بر جامعه ما توسعه پیاده کند، هیچ دشمنی سراغ ما نمی آید.

وی افزود: هر جا که به آرمان های انقلاب اسلامی عمل کردیم، پیروز شدیم و هر کجا که فاصله گرفتیم، شکست خوردیم.

عبادی اظهار کرد: در جریانات اخیر، حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا، حمایت از قانون و تصمیم منتخبین مردم بود.

وی در پایان از عموم مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی لبیک یا خامنه‌ای و حمایت از اقتدار و امنیت کشور دعوت کرد تا به مانند ۹ دی، حماسه ای دیگر بیافرینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها