نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

لزوم اتخاذ برنامه‌‌ جامع برای بکارگیری و جذب سرمایه انسانی تحصیل‌کرده

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: برنامه‌‌ریزی جامع و دقیق برای بکارگیری و جذب سرمایه انسانی تحصیل‌کرده در بازار کار اتخاذ شود.
کد خبر: ۳۷۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 23November 2019

اتخاذ برنامه‌‌ جامع برای بکارگیری و جذب سرمایه انسانی تحصیل‌کرده در بازار کاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به ظرفیت‌‌های علمی و دانشگاه‌های متعدد استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌‌ریزی جامع و دقیق برای بکارگیری و جذب سرمایه انسانی تحصیل‌کرده در بازار کار اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا جوانان تحصیل‌کرده موجبات توسعه درون‌زا را رقم بزنند، افزود: باید زیرساخت‌هایی فراهم شود تا نیروی انسانی که تحصیلات تکمیلی را با موفقیت پشت سر گذاشته برای رفع مشکلات استان بکار گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: بیش از 10 هزار عنوان پایان‌نامه دانشگاهی دانشجویان در استان ارائه می‌شود اما کدامیک از آنان برای توسعه استان بهره‌گیری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاهش و رفع مشکلات و معضلات استان باید خروجی این پایان‌نامه‌های دانشگاهی باشد.

لائینی گفت: مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با تأسی و احترام به فرامین رهبری نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوبگران به‌خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها