گام دوم/ حمیدرضا شاه‌آبادی به دفاع‌پرس خبر داد؛

داوری همه آثاری که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب تولید شده‌اند

معاون صدای رسانه ملی گفت: در سال گذشته برنامه‌های متنوع و متعددی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب تولید شده است که همه آنها در جشنواره پانزدهم رادیو مورد بررسی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۳۷۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ - 25November 2019

داوری همه آثاری که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب تولید شده‌اند.«حمید شاه‌آبادی» معاون صدای رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس در خصوص سیاست‌گذاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از مطالبات رهبری برای 40 سال دوم انقلاب است. تنوع و تعدد موضوعاتی که در این حوزه مد نظر است، تمامی لایه‌های برنامه‌سازی ما را در برگرفته است؛ به ویژه 11 محوری که در بیانیه گام دوم مورد تاکید قرار گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: بخش‌هایی از این بیانیه به طور ویژه مورد استفاده قرار گرفته است؛ مثل عبور از 40 سالگی انقلاب با توجه مسیری که انقلاب طی کرده و مسیری که پیش رو خواهد داشت و موارد مشابه در برنامه‌سازی مورد توجه قرار گرفته است.

شاه‌آبادی در ادامه توضیح داد: محور جشنواره پانزدهم رادیو برنامه‌های مستمر رادیویی است که در بازه‌های زمانی 1398/2/15 تا 1398/7/15 و همچنین 1398/7/15 تا 1398/10/15 تولید شده‌اند و طی ماه‌های آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. قاطبه این برنامه‎ها موضوعات گام دوم انقلاب را در بر دارند. ولی ما در جشنواره پانزدهم موضوعات کلی را در نظر گرفته‌ایم. به این ترتیب که در بخش داخلی ساختارها را در نظر گرفته‌ایم. طبیعتا همه آن برنامه‌هایی که در بخش مستمر به موضوعات گام دوم پرداخته‌اند، در جشنواره پانزدهم رادیو مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

شاه‌آبادی درباره زمان برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو گفت: این جشنواره از اول تا چهارم اردیبهشت 1399 برگزار خواهد شد که نسبت به سال گذشته یک روز بیشتر ادامه خواهد داشت. همچنین ما سعی کردیم به منظور تمرکز بیشتر و به منظور سیاست‌گذاری درست دبیرخانه دائمی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها