رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم خبر داد؛

نام‌گذاری یک سالن ورزشی در قم به نام خلبان شهید «عباس اکبری»

حسن مالکی نژاد از اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهری قم در نام‌گذاری معابر، امکان و کوچه‌ها به نام شهدا خبر داد و گفت: به تازگی یک سالن ورزشی به نام خلبان شهید «عباس اکبری» نامگذاری شد.
کد خبر: ۳۷۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ - 26November 2019

نام‌گذاری یک سالن ورزشی در قم به نام خلبان شهید «عباس اکبری»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «حسن مالکی نژاد» رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم در نشست هم‌اندیشی مسوولان ارتش و روسا و دبیران کمیته‌های ۱۷ گانه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: این امکان وجود دارد که ارتش اسامی شهدای خود را به شهرداری ارائه کند تا در صورتی که این اسامی استفاده نشده باشد در لیست نامگذاری قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۵۰ مورد از اسامی کوچه‌ها و معابر شهر قم به نام شهدا اظهار کرد: شهرداری اهتمام ویژه‌ای در راستای استفاده از اسامی شهدا در سطح شهر دارد.

مالکی نژاد با یادآوری افتتاح دو سالن ورزشی با نام شهدا در قم تصریح کرد: آخرین سالن ورزشی که به همت شهرداری قم افتتاح شده با عنوان شهید شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران، خلبان شهید عباس اکبری در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم همچنین با اشاره به نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد: باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه به آموزش و پرورش صورت گیرد چراکه دانش آموزان بهترین قشر در زمینه کار‌های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار