مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد؛

تشکیل کارگروه‌های هنری ویژه بزرگداشت شهدای ارتش در قم

«سیدمحمد حسن یزدی نژاد» از تشکیل ۹ کارگروه هنری زیرمجموعه کمیته فرهنگی کنگره شهدای قم برای بزرگداشت شهدای والامقام بویژه شهدای ارتش خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 26November 2019

تشکیل کارگروه‌های هنری ویژه بزرگداشت شهدای ارتش در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمدحسن یزدی‌نژاد» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم امروز در نشست هم‌اندیشی مسوولان ارتش و روسا و دبیران کمیته‌های ۱۷ گانه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) اظهار داشت: کمیته فرهنگ، هنر و رسانه ستاد کنگره شهدای استان برنامه‌های ویژه‌ای را برای برگزاری هر چه بهتر کنگره در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ۹ کارگروه ذیل این کمیته تشکیل شده که در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، تاریخ شفاهی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی کار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد شاخص استان در حوزه هنری و فرهنگی در کارگروه‌های این کمیته خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه نیز فعال شده‌اند تا بتوانیم اقداماتی اثرگذار را در حوزه فرهنگی و هنری و رسانه‌ای رقم بزنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد کنگره شهدا افزود: کمیته‌های مختلف ستاد امورات فرهنگی و هنری را به این کمیته بسپارند تا بتوانیم اقداماتی واحد و با کیفیت مطلوب را به مخاطبان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار