در آستانه روز نیروی دریایی صورت می‌گیرد؛

حضور دریادار کاویانی در «بحث روز» رادیو ایران

برنامه بحث روز رادیو ایران میزبان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش است و قرار است به پنج تن از پاسخ دهندگان به سوال پیامکی این هفته جایزه اهدا شود.
کد خبر: ۳۷۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ - 27November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه هفتم آذر؛ سالروز حماسه ناوچه همیشه جاویدان پیکان و گرامی داشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران این هفته میزبان امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش بوده و به بررسی آخرین دستاوردهای این نیرو در عرصه دفاعی و عمرانی پرداخته خواهد شد.

همچنین امیر دریادار «رستگاری» رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع هم مهمان تلفنی این برنامه بوده و قرار است درباره آخرین دستاوردهای این سازمان با مردم سخن بگوید.

همچنین برای برنامه بحث روز این هفته برای برنامه بحث روز نیز سوالی پیامکی در نظر گرفته شده که مخاطبان در زمان پخش برنامه با دادن پاسخ صحیح به آن به قید قرعه به پنج پاسخ درست جوایزی از سوی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا خواهد شد.

برنامه بحث روز؛ کاری از گروه سیاسی رادیو ایران؛ به تهیه‌کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه به صورت زنده و مستقیم در نیمه دوم سال از ساعت ۱۲:۴۰ ‏ تا ۱۳ و ۲۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها