مادر شهید «غلامی یاراحمدی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نمی‌گذاریم یک آجر از حرم حضرت زینب (س) کم شود

«فاطمه غلامی یاراحمدی» با ذکر خاطره‌ای از فرزند شهیدش گفت: «اسماعیل» می‌گفت ما نمی‌گذاریم یک آجر از حرم حضرت زینب (س) کم شود ما همه عباس زینب هستیم.
کد خبر: ۳۷۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 01December 2019

شهادت سعادت من است برایم دعا کنید«فاطمه غلامی یاراحمدی» مادر شهید «اسماعیل غلامی یاراحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش، اظهار داشت: اسماعیل خیلی دلسوز و مهربان بود و همیشه می‌گفت باید ما باید از مملکت اسلامی و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کنیم.

این مادر شهید که با بیان خاطرات فرزندش اشک در چشمانش حلقه زده بود سرش را به طرف قاب عکس فرزندش چرخاند و گفت: «اسماعیل» عاشق شهید شدن بود و وقتی می‌خواست به سوریه برود پدرش گفت فرزندانت کوچک هستند چه کسی می‌خواهد از آنها نگهداری کند، سرش را رو به آسمان کرد و گفت خدا نگهدار فرزندانم است.

غلامی‌یاراحمدی با بیان اینکه «اسماعیل» می‌گفت ما نمی‌گذاریم یک آجر از حرم حضرت زینب (س) کم شود ما همه عباس زینب هستیم و در خون می‌غلتیم و اجازه کوچکتریم جسارت را به حرم ائمه نمی‌دهیم.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: پسرم که سال گذشته از سوریه آمد، من با اشتیاق به سمتش رفتم و او را در آغوش گرفتم و گفتم خدا را هزار مرتبه شکر که سالم از سفر برگشتی «اسماعیل» در حالی که اشک در چشمانش جاری شده بود گفت من سعادت نداشتم که شهید شوم. همچنین می‌گفت من نمی‌گذارم نامحرمی پا داخل حرم حضرت زینب (س) بگذارد و تا جان در بدن دارم از این حرم دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار