روحانی در بازدید از مناطق زلزله‌زده:

دولت تا اتمام کار بازسازی کنار زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی می‌ماند

رئیس جمهور در منطقه زلزله‌زده میانه گفت: دولت تا پایان بازسازی‌ها در کنار زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی می‌ماند.
کد خبر: ۳۷۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ - 27November 2019

دولت تا اتمام کار بازسازی کنار زلزله زدگان آذربایجان شرقی می‌ماندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در روستای زلزله‌زده دستجرد شهرستان میانه اظهار داشت: دولت تا پایان کار در کنار مردم بوده و دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در قبال مردم این مناطق عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: مبالغ بلاعوضی که دولت برای کمک به زلزله‌زدگان و ساخت واحدهای مسکونی قول داده به زودی در اختیار مردم این مناطق قرار می‌گیرد.  

روحانی ادامه داد: خانه‌های آسیب‌دیده با تلاش مسئولین باید به گونه‌ای احداث شود که در زلزله‌های احتمالی بعدی دچار آسیب نشوند.

رئیس جمهور با تاکید بر آسیب‌پذیر بودن کشور در مقابل برخی مخاطرات طبیعی چون زلزله گفت: کشور در بسیاری از مناطق روی خط زلزله قرار دارد که می‌تواند زمینه‌ساز آسیب خانه‌های بسیاری شود و بنابراین باید خانه‌ها به گونه‌ای ساخته شود که هیچ گونه خسات جانی و مالی به مردم وارد نشود.  

وی از مسئولین استانی خواست حداکثر تلاش خود را برای بازسازی این مناطق انجام دهند و ادامه داد: از استاندار می‌خواهیم که نیازمندی‌های مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی را احصا کند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

رئیس جمهور افزود: اگر مردم کانکس یا پول می‌خواهند انتخاب به اختیار خود مردم خواهد بود.

روحانی ادامه داد: آذربایجان شرقی همواره در خط مقدم دفاع مقدس و دفاع از ایران بوده است و روستاها و مناطق این استان نیز همواره در طول دفاع مقدس در خط مقدم بوده‌اند و ما نیز خادم این مردم هستیم.

وی افزود: ما مسئولین وظیفه داریم با تمام توان و  امکانات در خدمت مردم باشیم.

رئیس جمهور با تاکید بر تلاش تمامی دستگاه‌ها گفت: امیدواریم بنیاد مسکن همه واحدهای مسکونی را به زودی بازسازی و مقاوم سازی کند تا این خانه‌ها در آینده دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار