نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم پای نظام و انقلاب اسلامی خود ایستاده‌اند

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: مردم ولایتمدار همواره ثابت کرده‌اند که علی‌رغم همه مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۷۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 29November 2019

گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه خرم‌آباد این هفته در مصلی الغدیر اظهار داشت: انتخابات مجلس جلوه‌ای از مردم سالاری دینی است، در نظام جمهوری اسلامی همه انتخابات دارای بالاترین مشارکت بود، اما این دوره اهمیت خاصی دارد چرا که اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است.

وی به مسئله خنثی شدن توطئه دشمن در گرانی بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال فرصت است لذا از هر فضایی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: آن‌ها برای این روز‌ها برنامه‌هایی چندساله طراحی کرده بودند و می‌خواستند با این توطئه به انقلاب ضربه بزنند، اما با موضع گیری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم این توطئه گسترده خنثی و نقش بر آب شد.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار همواره ثابت کرده اند که علی رغم همه مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به آخرین حضور خود در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: خدا را شاکرم به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک به ۱۲ سال در میان مردم ولایی و قدرشناس لرستان خدمت کردم و توفیقی حاصل شد که در بخش‌های فرهنگی و امورات دیگر در کنار مردم باشم.

وی در ادامه به فعالیت‌های انجام شده در این ۱۲ سال اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها ۵۸۵ نماز جمعه اقامه شد و در کنار آن برنامه‌های متعدد فرهنگی مانند شمیم خدمت، پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات مختلف و خواندن وصایای شهدا همواره جزء جدا نشدنی نماز‌های جمعه بودند.

وی افزود: وقتی به این استان آمدم ۱۰ نماز جمعه در لرستان برگزار می‌شد که امروز تعداد آن به ۱۸ نماز جمعه رسیده است.

آیت الله میرعمادی به راه اندازی مجمع مشورتی جوانان در بیت نماینده، ولی فقیه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این مجمع با جذب جوانان مومن و انقلابی چهار هزار و ۳۰۰ عضو دارد و تبدیل به چنان بستری برای رویش جوانان انقلابی شده که تاکنون ۱۰ نمایشگاه ملی و استانی برگزار کرده است.

وی افزود: در طول این سال‌ها برگزاری ۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن، سخنرانی در بیش از ۱۵۰ یادواره شهدا و همچنین برگزاری ۴۰ همایش علمی و فرهنگی مانند همایش سالانه سیره علوی از دیگر اقدامات انجام شده در استان است.

وی بیان کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مصلی الغدیر خرم‌آباد با ۱۷ هزار و ۸۳۶ متر مربع در قالب سه محراب عظیم ساخته شد که علی رغم مشکلات فراوان در حال کار و تکمیل است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد احداث ساختمان جدید بیت نمایندگی، ولی فقیه در استان و توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه خواهران برادران استان را از اقدامات مهم انجام شده در طول این سال‌ها عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امروز از محضر مردم ولایتمدار و قدرشناس لرستان که نسبت به اینجانب نهایت لطف را داشتند خداحافظی می‌کنم و افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی ام را در این استان سپری کردم و اگر در این مدت قصوری بوده تقاضا می‌کنم حلال بفرمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها