امام جمعه کرمانشاه:

نقش مردم در برچیدن آشوب‌ها بیشتر از اقدامات امنیتی بود

آیت‌الله مصطفی علما با تقدیر از بصیرت و حضور مردم در مقابله با برنامه دشمن علیه امنیت و اقتدار کشور گفت: نقش و قیام مردم در پایان دادن به آشوب‌ها از اقدامات امنیتی بیشتر بود.
کد خبر: ۳۷۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 29November 2019

نقش مردم در برچیدن آشوب‌ها بیشتر از اقدامات امنیتی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: ملت ایران وقتی برای امنیت و اقتدار کشورشان احساس خطر کنند، وارد میدان می‌شوند که لازم است از بصیرت و هوشیاری همه آنها تشکر کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: راهپیمایی مردم علیه اشرار تودهنی محکمی به استکبار و صهیونیسم جهانی بود زیرا آشوبگران داخلی کسانی نبودند که بتوانند به تنهایی مقابل مردم بایستند بلکه پشتوانه آنها دشمنان خارجی بود که اتاق فکر تشکیل داده بودند و در راس آن رئیس جمهوری آمریکا دستورات را صادر می کرد که البته با حضور مردم اهداف آنها نقش بر آب شد.

آیت‌الله علما اظهار کرد: مردم کرمانشاه هم دو بار علیه اشرار قیام کردند ابتدا در تشییع پیکر شهید سرگرد ایرج جواهری جمعیت بزرگی به خیابان ها آمد سپس یک راهپیمایی بزرگ دیگر هم انجام شد.

وی گفت: آتش زدن اموال عمومی و مردمی، کشتن بیگناهان و تخریب های گسترده کار معترضان نبود بلکه اقدام طراحی شده دشمن بود که دو سال و نیم برای آن برنامه ریزی و هزینه کرده بودند و توسط اشرار و عوامل داخلی آنها اجرا شد.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از بصیرت و حضور مردم در مقابله با برنامه دشمن علیه امنیت و اقتدار کشور گفت: نقش و قیام مردم در پایان دادن به آشوب‌ها از اقدامات امنیتی بیشتر بود.

سیره علما در حمایت از تولید داخلی

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت 10 آذر شهادت آیت الله سید حسن مدرس گفت: این شهید بزرگ یک نماینده نمونه مجلس بود که در مقابل رضاخان قلدر ایستاد و با شجاعت گفت: زنده باد مدرس، مرده باد رضا خان.

وی افزود: شهید مدرس همانند رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر حمایت و استفاده از تولید داخلی داشت چنانچه قبا و عبای او از کرباس و ساخت ایران بود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: بزرگان و عالمان دینی همواره بر حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند چنانچه در گذشته علمای بزرگ اصفهان تصمیم گرفتند بر پیکر کسی که کفن او غیر از کرباس باشد، نماز نخوانند با این هدف که استفاده از محصولات داخلی جا بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها