حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز با شلیک دست‌کم سه فروند موشک، پایگاهی در شهرک «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۳۷۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ - 30November 2019

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از معا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز با شلیک دست‌کم سه فروند موشک، پایگاهی در شهرک «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، این پایگاه کاملا در آتش سوخت و خسارات مادی زیادی به اموال مردمی، که در مجاورت این پایگاه بودند، وارد شد.

توپخانه و جنگنده‌های این رژیم، اواخر شب گذشته نیز دو پایگاه در شرق نوار غزه را هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز مدعی شدند که یک راکت به منطقه باز در «اشکول» اصابت کرد که تلفاتی نداشته است و همچنین، آژیرهای خطر در شهرک «عسقلان» به صدا درآمدند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این چهارمین راکتی است که طی یک هفته به‌سمت اراضی اشغالی شلیک می‌شود.

تلویزیون «المیادین» نیز گزارش داد که به‌دنبال تیراندازی نیروهای اسرائیلی عصر جمعه در شرق شهرک «خزاعه» در جنوب نوار غزه، یک کودک شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که «فهد محمد الاسطل» (16 ساله) در جریان مشارکت در راهپیمایی بازگشت در مرزهای نوار غزه، از ناحیه شکم هدف گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در نتیجه این جراحت، جانش را از دست داد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار