گام دوم/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم گام دوم انقلاب را با انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برمی‌دارند

حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» گفت: مردم گام دوم انقلاب را با بصیرت و ولایت‌مداری در انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برخواهند داشت.
کد خبر: ۳۷۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 30November 2019

مردم گام دوم انقلاب را با انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برمی‌دارند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت شهیدان امنیت «مرتضی ابراهیمی»، «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده‌اند، با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، اظهار داشت: مردم کمبود‌ها را تحمل می‌کنند اما از تبعیض‌ها گله‌مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: حق با مردم است؛ چراکه مردم صاحب حکومت و مسئولان، خدمتگزاران و نوکران آن‌ها هستند؛ بنابراین نباید این بی‌تدبیری اخیر برخی مسئولان را نادیده گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم گام دوم انقلاب را با بصیرت و ولایت‌مداری در انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی، نظریه‌پرداز، ولی فقیه است، گفت: در برجام دیدیم که عاقبت آن و عمل به ۹ شرطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی گذاشتند چه شد؛ اما در مقابل آن گفتمان مقاومت را دیدیم که چگونه پهپاد آمریکایی را منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کرد؛ لذا مسئولان باید بدانند که اگر با دشمن پیمان ببندند، خداوند آن‌ها را جزو جبهه استکبار می‌داند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه مردم در این قضایای اخیر از خود «استقامت فکری» و «استقامت عملی» نشان دادند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند و در این قضایای اخیر آماده فریاد زدن بودند؛ اما وقتی توطئه دشمنان را دیدند، صف خود را از آنها جدا کردند. مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند تا دین‌شان باقی بماند؛ چراکه منطق شهید «هیهات من الذله» است. لذا ما همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما زیر بار ظلم نمی‌رویم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای اواخر سال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید آن‌قدر توطئه کند تا انقلاب اسلامی ایران را به‌دست خود مردم ایران نابود کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برخی مسئولان فقط رحمانیت دین را دیده‌اند در حالی که دین از برخورد باقدرت مقابل دشمنان هم سخن می‌گوید.

وی با بیان اینکه قرآن از کسانی که از ترس با دشمنان خدا پیمان می‌بندند، انتقاد می‌کند، افزود: خداوند به کسانی که فکر می‌کنند رهایی از مشکلات و عزت، در لبخند زدن به مستکبران است، چنین می‌گوید که اگر شما اهل استقامت نباشید و در برابر شبهات و فتنه‌ها کوتاهی کنید، قومی دیگر را می‌آورم که عاشق و دلباخته من هستند و من هم آن‌ها را دوست دارم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: شهیدان با خدا معامله کردند و اولین ویژگی آن‌ها خدا‌دوستی است و عشق به خدا، آن‌ها را به عشق ولایت دعوت می‌کند؛ ویژگی دیگر آن‌ها این است که نسبت به مردم متواضع هستند؛ لذا کسی که عاشق خدا باشد، عاشق مردم است و بهترین راه تقرب الی‌الله را خدمت به مردم می‌داند.

وی منطق بسیجیان را دفاع از مردم دانست و افزود: در فتنه اخیر دشمن فکر می‌کرد که از یک بی‌تدبیری می‌‌تواند سوء‌استفاده کند و مردم را مقابل هم قرار دهد؛ اما دیدیم که مردم چگونه به میدان آمدند و بسیجیان چگونه جان خود را سپر کردند و دفاع از مردم را وظیفه خود دانستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فرهنگ الهی هیچ جایگاهی بالاتر از شهادت نیست، گفت: بر روی پرچم شهدا، بسیجیان و پاسداران فقط یک جمله نوشته است: «اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دينی» و دشمن نمی‌تواند ما را از سنگرنشینی انقلاب منصرف کند و دین ما را بگیرد و در سنگرهایی اعم از دفاع مقدس، فتنه‌ها یا جهاد کبیر یعنی تحمیل رأی دشمن جهاد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: استکبار بداند که ما با خدای خود عهد و پیمان می‌بندیم تا نابودی آن‌ها و برافراشتن پرجم الهی آرام ننشینیم؛ اگرچه از برخی خودی‌ها گله‌مند هستیم؛ اما همه خشم خود را بر سر استکبار فرود خواهیم آورد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: دشمن علاوه بر بسیج ایران، از حشدالشعبی عراق، نیروهای مقاومت در سوریه، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن که حاصل صدور تفکر انقلاب اسلامی هستند، عصبانی است؛ اما بداند که اگر لازم باشد، بسیجی‌های «لندن» و «واشنگتن»، کاخ آن‌ها را بر سرشان ویران خواهند کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها