ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی مبین

دبیر جشنواره فیلم کوتاه قرآنی مبین از ارسال بیش از 200 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 30November 2019

ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی مبینبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جواد نصیری، دبیر جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین، با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره به پایان رسیده است اظهار داشت: با توجه به یک دوره تمدید مهلت ارسال آثار که درپی درخواست و استقبال فیلم‏سازان و هنرمندان و با مصوبه شورای سیاستگذاری جشنواره انجام شد، روز 30 آبان آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار بود و این فرصت تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: البته به دلیل اختلال و قطعی ارتباط اینترنتی نام‌نویسی و ارسال آثار تا امروز ادامه داشت و امروز سامانه مسدود و روند داوری آثار ارسالی آغاز شد.

نصیری درخصوص افرادی که آثار خود را به صورت پستی ارسال کرده‌اند گفت: افرادی که آثار خود را از طریق پُست و به صورت لوح فشرده ارسال کرده‌اند به محض دریافت اثر در جشنواره شرکت داده خواهند شد.

دبیر جشنواره فیلم 114 ثانیه‌‏ای مبین از اجرای داوری اولیه آثار خبر داد و گفت: مرحله نخست داوری آثار با حضور اعضای شورای سیاستگذاری انجام شده و تمامی اعضا در چهار جلسه مجزا تمامی فیلم‏‌های دریافت شده را مشاهده کردند و در این بین آثاری که در چارچوب فراخوان نبود از حضور در مرحله دوم داوری حذف شده‏‌اند.

وی تأکید کرد: آثاری که مطابق مفاد اعلام شده در فراخوان اولیه نبوده‏‌اند، از جمله در زمان مورد نظر ساخته نشده بودند و یا به لحاظ موضوعی با جشنواره تطبیق نداشتند، از دور رقابت حذف شدند و باقی آثار دریافت شده در مرحله دوم داوری با حضور تعدادی از سینماگران برجسته کشور مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار