فرمانده سپاه کربلای مازندران:

یکی از مأموریت‌های سپاه مبارزه با فقر و محرومیت است

سردار «محدحسین بابایی» گفت: جنگ با دشمن خارجی و فقر و محرومیت یکی از کارهایی است که بر عهده سپاه است.
کد خبر: ۳۷۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 30November 2019

جنگ با فقر و محرومیت یکی از مأموریت‌های سپاه استسردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ما شیعیان باید نسبت به مردم محروم احساس مسئولیت کنیم، اظهار داشت: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، هنوز کسانی هستند که دچار عسر و حرج هستند و باید به کمک این اقشار برویم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) کمیته امداد را بنا کردند و مردم محروم و کسانی که مشکل دارند، متولی پیدا کردند، افزود: باید همت بیشتری داشته باشیم تا این مشکلات برطرف شود؛ بویژه اینکه بعضی از تصمیم‌گیران وضع اقتصادی را بدتر می‌کنند و ما باید به عنوان مردم در این شرایط بیشتر دنبال کار خیر و ایثارگری و جهادی باشیم.

بابایی ادامه داد: ما باید ساخت خانه برای محرومین را مسئولیت و تکلیف خودمان بدانیم که در هر محله، منطقه و شهری اگر کسی دچار محرومیت بود به قدر خودمان همت کنیم.

این مسئول افزود: کمیته امداد به عنوان متولی ساز و کارش فراهم است و آمار دارد و فعال است و نیروهای جهادی هم آماده کار هستند؛ در این بین همت بیشتر مردم می‌طلبد که کمک‌های خود را به موقع برسانند تا یکی یکی موارد را سریعتر اصلاح کنیم و باعث سربلندی ائمه باشیم.

وی با بیان اینکه قصد دشمن این است که با فشار اقتصادی ما را دچار فقر و محرومیت کند و از انقلاب خسته کند، گفت: در حالی‌که ما می‌دانیم این ذات دشمن است و ما باید کاری کنیم که فشار و نقشه‌اش بی‌اثر شود؛ هر چند که بخش زیادی از آن به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی بی اثر است.

بابایی با بیان اینکه قبل از انقلاب به قول امام قبرستانهایمان آباد بود و شهرهایمان خراب، گفت: با پیروزی انقلاب در موضوع رفاه و معیشت و آموزش مردم و بالاتر از همه در امنیت مردم کارهای زیادی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه باید از رفاه نسبی برخوردار باشند و سپاه در کنار دیگر نهادها کمک به محرومین را وظیفه خود می‌داند، گفت: ما خودمان را پاسدار می دانیم و آمدیم همیشه بجنگیم؛ جنگ با دشمن خارجی و جنگ با فقر و محرومیت یکی از کارهایی است که به عهده ما است و با کمک مردم در این جنگ هم پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار