امیر سرتیپ نصیرزاده در دیدار با خانواده شهیدان رستمیان و کیهانی نژاد:

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است

فرمانده نیروی هوایی در دیدار با خانواده شهیدان کیهانی نژاد و رستمیان بر نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندانی انقلابی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۷۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 30November 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در منزل شهیدان پرویز کیهانی‌نژاد و جاویدالاثر علیرضا رستمیان با خانواده این شهدای والامقام دیدار و از آنان دلجویی کرد.

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است

امیر نصیرزاده در دیدار با خانواده این شهدا اظهار داشت: نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندان انقلابی که میراث‌داران شایسته شهدا هستند باید به عنوان الگوی عملی در جامعه تبیین و ترویج شود.

وی ضمن تمجید از صبوری و چشم انتظاری همسر و فرزند خلبان جاوالاثر رستمیان، اهتمام همسر این شهید در تربیت فرزند صالح و شایسته را مصداق عینی ایثار برشمرد و تاکید کرد: جامعه امروز ما در معرض تهاجم گسترده فرهنگی قرار گرفته و به معرفی الگوهای عینی از این دست بسیار نیازمند است.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه قدر مسلم اجر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کمتر از اجر جهاد و شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده این عزیزان توسط مسئولین در همه رده‌ها ضرورت دارد.

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است

همسر شهید خلبان رستمیان این دیدارها را نشانه جریان داشتن خون ایثار و جهاد در کالبد نیروی هوایی عنوان کرد و از دیدار و سرکشی فرمانده نیروی هوایی ارتش و مسوولین این نیرو تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم هدایایی به رسم یاد بود توسط امیر نصیرزاده به این عزیزان اهدا شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها