سردار خرم‌نیا:

فتنه‌جویان از اعتراضات اخیر مردمی سوءاستفاده کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: حوادث روزهای اخير كه با تجمع اعتراض‌آميز تعدادی از هموطنان همراه بود، بار دیگر فرصت سوءاستفاده‌های تهديد آميز را برای افراد معاند و فتنه‌جويان فراهم ساخت.
کد خبر: ۳۷۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ - 30November 2019

فتنه‌جویان از اعتراضات اخیر مردمی سوءاستفاده کردند// کجا سخنرانی داشتن// لطفا در خبر درج شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان اظهار داشت: حوادث روزهای اخير كه با تجمع اعتراض‌آميز تعدادی از هموطنان همراه بود، بار دیگر فرصت سوءاستفاده‌های تهديد آميز را برای افراد معاند و فتنه‌جويان فراهم ساخت تا با طراحی سازمان يافته دشمنان قسم خورده نظام انقلاب اسلامی، مقدمات یک ناامنی و ناهنجاری فراگیر را در سراسر کشور فراهم آورند.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در کنترل مطلوب حوادث و ناآرامی‌های اخیر افزود: بی‌ترديد آن چه مردم عزيزمان برآن پایبند هستند توجه به اين نکته کلیدی است كه مرز بين انتقاد و مطالبه‌گری حق طلبانه مردم با اغتشاش، آشوب، تخريب اموال عمومی و توهين به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و انقلابی متفاوت است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهروندان قانون‌مدار، همواره راه خود را از اراذل، اوباش و اغتشاگران جدا ساخته و با پیروی از مکتب اسلامی خود، برای رسیدن به خواسته‌های خود، هرگز اسیر وسوسه‌های دشمنان نشده و در مسیر قانون قدم بر می‌دارند.

وی با تقدیر از تعامل راهگشای مردم فهیم، انقلابی و دیگر مسئولان استانی در عبور موفقیت‌آمیز از نا آرامی‌های روزهای گذشته گفت: بصيرت مردم مومن و انقلابی استان، مشت محكمی بر دهان ياوه‌گويان و مستكبران فرصت طلب زد.

سردار خرم‌نیا عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما مردم هستند که از شاخصه‌های مهم اقتدار ناجاست و برای ارتقاء این اقتدار باید طرح‌های انتظامی و عملیاتی به منظور پیشگیری از وقوع مشکلات و تهدیدات آتی باید بروز باشد و سطح اموزش‌ها و ساختارها را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: در جریان حوادث اخیر شاهد انسجام و هماهنگی و همکاری بی‌مانند بسیج، سپاه و قرارگاه شمال‌غرب، ارتش، دستگاه قضایی وسربازان گمنام امام زمان(عج) با پلیس استان بودیم که این هم‌افزایی باعث شد که بتوانیم این حوادث را بدون هیچگونه خسارت جانی به ناآرامی‌های اخیر پایان داده و نام آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور در حوادث اخیر مطرح باشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپيمايی ميثاق با ولايت و حمايت از اقتدار و امنيت كشور در شهرستان‌های استان بيان داشت:‌ حضور پرشور مردم در محکوم کردن فتنه اخیر نشان از ولایت‌مداری این مردم است.

سردار خرم نیا در پایان با اشاره به نقش سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در وقوع حوادث اخیر خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است و اجازه سوءاستفاده را به معاندان نمی دهیم من به تمامی همکاران توصیه می‌کنم مردم را درکنار خود بدانیم و با مردم خیلی محترمانه برخورد کنیم و وقتی رفتار ما خوب باشد مردم، پلیس را در کنار خود خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها