برگزاری مراسم گرامیداشت نیروی دریایی ارتش در اردبیل

مراسم گرامیداشت نیروی دریایی ارتش و تجلیل از خانواده شهدای این نیرو با حضور ناخدا یکم «هوشنگ صمدی کلخوران» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 01December 2019

برگزاری مراسم گرامی داشت نیروی دریایی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت هفته نیروی دریایی ارتش امروز با حضور مسئولین و فرماندهان استانی و پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای نیروی دریایی ارتش در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم ناخدایکم «هوشنگ صمدی کلخوران» فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در دفاع و آزادسازی خرمشهر طی سخنانی به تاریخچه مناقشات مرزی بین ایران و عراق پرداخت و از حملات پراکنده عراق به کشورمان قبل از 31 شهریور 1359 سخن گفت.

این پیشکسوت دفاع مقدس با تجلیل از حمایت تاریخی امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از ارتش، دلاوری‌های تکاوران نیروی دریایی را در دفاع 34 روزه در تاریخ جنگ‌های جهان بی‌نظیر دانست و بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه سازان تکاور ارتش تأکید کرد.

در ابتدای این مراسم ناخدایکم «علی شکری» مسئول دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته نیروی دریایی، از چاپ کتاب خاطرات پیشکسوتان و زندگی‌نامه شهدای نیروی دریایی ارتش توسط حوزه هنری، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و نامگذاری یکی از میادین شهر اردبیل به نام نیروی دریایی خبر داد.

در پایان این ماسم از خانواده های شهدا و جانبازان نیروی دریایی استان اردبیل با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها