فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس است

سردار «علی اکبر جاویدان» گفت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان کرمانشاه، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 01December 2019

شناسایی سردسته های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اغتشاشات اخیر استان، اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند باگسترش چتر اطلاعاتی خود چهار نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

جاویدان با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: آشوبگران جوانرود بین ۱۷ تا ۲۷ سال و آشوبگر دستگیر شده شهر کرمانشاه نیز ۳۲ سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی یادآوری کرد: تاکنون بالغ بر ۲۴۰ نفر از عوامل و سردسته های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتاً از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان، سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها