برگزای جلسه هم‌اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با دانشجویان علوم قرآنی

نشست هم‌اندیشی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با دانشجویان «دانشگاه علوم قرآنی» شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 01December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز نشست هم‌اندیشی سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با دانشجویان «دانشگاه علوم قرآنی» شهرستان بجنورد در محل اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

این نشست با هدف تشکیل تیمی از دانشجویان جهت انجام مصاحبه از خانواده شهدا و اجرای طرح معینه توسط دانشجویان فعال و علاقه‌مند به این امر تشکیل شد.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان به منظور پاسداشت مقام شامخ مادران والامقام و همسران شریفه شهدای دفاع مقدس، طرح معینه را با هدف برگزاری سلسله ملاقات های همدلانه و مشارکت محور با جامعه هدف فوق ارائه کرده است.

همچنین از دیگر اهداف طرح معینه می توان به «زمینه سازی برای تبیین، ترویج و تعمیق باور ضرورت مجاهدت در راه تحقق تمدن اسلامی»، «ایجاد وحدت و انسجام میان خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و  دختران جوان جامعه»، «بزرگداشت مقام شهدا و خانواده های ایشان» و «جلوگیری از انزوا و مظلومیت خانواده­‌‎های شهدا و ابراز همدری با این عزیزان» اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار