گام دوم/ عضو کمیسیون آموزش مجلس:

«محرومیت‌زدایی» از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج در گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» گفت: بسیج حضور در تمام عرصه‌های علم، هنر، سازندگی، سیاست، تولید و فناوری دارد؛ این در حالی است که تلاش در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۷۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 01December 2019

«اقتصاد» و «محرومیت‌زدایی» از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج در گام دوم انقلاب استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به محرومین برای پیشبرد اهداف انقلاب، از بزرگ‌ترین دستاوردهای بسیج محسوب می‌شود؛ این در حالی است که بسیج در عرصه تولید هم دست از خدمت و جهاد بر نمی‌دارد.

وی وجود بسیج در کشور را یک تفکر ناب در انقلاب اسلامی دانست و افزود: این در شرایطی است که تهدیدات نرم دشمن در عرصه اقتصادی، مشکلاتی را برای مردم کشورمان فراهم کرده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجیان می‌توانند با تبیین و عملیاتی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، نقش موثری را در رونق تولید داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد درخشان بسیج در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی، بیان داشت: بسیج حضور در تمام عرصه‌های علم، هنر، سازندگی، سیاست، تولید و فناوری دارد؛ این در حالی است که تلاش در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، نقش آفرینی بسیج در جنگ اقتصادی را لازم و ضروری دانست و گفت: بسیج می‌تواند نقش مهمی در اجرای اقتصاد مقاومتی ایفا کند که عملکرد آن این موضوع را تایید می‌کند.

سلیمی با تأکید بر اینکه امروز بسیج در محرومیت‌زدایی کشور نقش موثری دارد، گفت: بسیج عملکرد خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی دارد و توانسته مشکلات زیادی که در زندگی مردم ایجاد شده است را رفع کند.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار