مدیر روابط عمومی جشنواره کهربا عنوان کرد؛

جشنواره کهربا فرصتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

وحید امیری‌سلیمانی گفت: برگزاری جشنواره «کهربا» که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را با زبان هنر به جامعه معرفی می­‌کند فرصتی را فراهم کرد تا هنرمندان استان خراسان رضوی با تولید آثار فاخر هنری در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارند.
کد خبر: ۳۷۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ - 02December 2019

«وحید امیری­‌سلیمانی» مدیر روابط عمومی جشنواره «کهربا» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌‌پرس در مشهد اظهار داشت: حماسه پرافتخار دفاع مقدس روحیه خودباوری را به جامعه تزریق کرد و حضور اقشار مختلف مردم در خلق این حماسه عظیم اتحاد و همبستگی آحاد جامعه با نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.  

وی افزود: این مقطع تاریخی به عنوان نقشه راهی برای رسیدن ایران اسلامی به افق­‌های روشن پیش­‌رو باید در تاریخ کشورمان به یادگار بماند و زبان هنر در ماندگار شدن دفاع مقدس نقش بسزایی دارد.

امیری‌سلیمانی به برگزاری جشنواره کهربا اشاره کرد و ابراز داشت: جریان­‌سازی هنری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جمع‌­آوری آثار تولید شده توسط هنرمندان خراسانی در حوزه دفاع مقدس در قالب فیلم، شناسایی هنرمندان فعال در عرصه فیلم‌­ در حوزه ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره کهربا، استقبال هنرمندان استان خراسان رضوی را از این جشنواره خوب عنوان کرد و ادامه داد: هر چند جشنواره «کهربا» برای اولین بار در استان برگزار شد، اما کیفیت آثار ارسالی در سطح بالایی قرار دارد، به ویژه آثاری که به جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم پرداخته­ است از این ویژگی برخوردار هستند.  

وی خاطرنشان کرد: علی‌­رغم اینکه این جشنواره در سطح استانی برگزار شد اما از دیگر استان­‌های کشور نیز آثاری به دبیرخانه جشنواره واصل شد که نشان از اهمیت موضوع و احساس تکلیف هنرمندان نسبت به فرهنگ ایثار و مقاومت دارد.

این مسئول تأکید کرد: باید هنر دفاع مقدس به گونه­‌ای حمایت شود که زیبنده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان باشد. آنهایی که برای دفاع از انقلاب اسلامی در سخت­‌ترین شرایط، بهترین سرمایه­ خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر روابط عمومی جشنواره کهربا تصریح کرد: برگزاری جشنواره کهربا که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را با زبان هنر به جامعه معرفی می­‌کند فرصتی را فراهم کرد تا هنرمندان استان خراسان رضوی با تولید آثار فاخر هنری در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارند.

امیری‌سلیمانی در پایان حمایت دستگاه‌­های اجرایی استان را در برگزاری باشکوه جشنواره‌­هایی که در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌­شود، ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار