درخواست رزمنده لشکر فاطمیون از همسرش هنگام شهادت

شهید سید ابراهیم سادات در دست‌نوشته‌ای خطاب به همسرش آورده است: «وقتی با پیکرم روبرو شدی، لبخندی بزن و به من تبریک بگو».
کد خبر: ۳۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 02December 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رزمندگان افغانستانی مدافع حرم در طول هشت سال جنگ در سوریه حضور جدی و فعال در دفاع از حرم داشته‌اند و در کنار دیگر نیروهای مدافع حرم لبنانی، پاکستانی، عراقی و ایرانی در قالب تیپی به نام فاطمیون نقش‌آفرینی کرده‌اند. حماسه سلحشوری و دلاوری‌های بسیاری از رزمندگان این لشکر نُقل محافل و روایت‌های جنگ این کشور است، بارها افراد نظامی و مسوولین جمهوری اسلامی ایران در صحبت‎های خود به نقش اثرگذار فاطمیون در موفقیت‌ها و پیروزی‌های رزمندگان مقاومت اشاره داشته‌اند.

فاطمیون از جمله یگان‌هایی بود که در آزادسازی بسیاری از مناطق تحت تسلط تروریست‌های تکفیری و دفاع از حرم آلا الله نقشی کلیدی و اساسی ایفا کرد، همچنان که بخشی از نیروهای این تیپ به جهت پاکسازی مناطقی از سوریه در این کشور حضور دارند.

در این مدت لشکر فاطمیون با تقدیم شهدای زیادی نام خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروها در جنگ مقابل تکفیری‌ها ثبت کرده است.

با پیکرم رو به رو شدی، لبخند بزن+ عکس

شهید «سید ابراهیم سادات» یکی از شهدای این لشکر در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید. دست‌نوشته‌ای از این شهید به عنوان وصیتنامه وی برای خانواده‌اش به یادگار مانده است که حامل نکات جالب توجهی است.

شهید سادات در بخشی از این دست‌نوشته آورده است: «همسر مهربانم، دسته گل‌هایم (فرزندانم) را به تو و تو را به خداوند منان می‌سپارم. دعا کن شهید شوم.»

وی در قسمتی دیگری می‌نویسد: «وقتی با پیکرم روبرو شدی، لبخندی بزن و به من تبریک بگو. شهادت بزرگترین آرزوی قلبی من است. گریه نکن، ناراحت نباش و به عاشورا فکر کن.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار