سرلشکر موسوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پدافند هوایی کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز پدافند هوایی کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و از همیشه آماده‌تر است.
کد خبر: ۳۷۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 04December 2019

نقطه قوت رزمایش پدافند انهدام پهپاد‌ها در ارتفاعات مختلف/ همکاری تنگاتنگ ارتش و سپاه در رزمایشامیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ اظهار داشت: همان‌طوری که در رزمایش اخیر مشاهده شد، امروز پدافند هوایی کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و از همیشه آماده‌تر است.

وی افزود: در راستای آزمایش تسلیحات ارتقایافته، تمامی سامانه‌های به‌کار گرفته شده در این رزمایش، سلاح‌های بومی ساخت متخصصان داخلی بودند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) هماهنگی بین نیرویی در سطح این قرارگاه را قابل توجه دانست و گفت: در این رزمایش نیز همکاری تنگاتنگ ارتش و سپاه را شاهد بودیم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: طبق بخشی از سناریوی طراحی شده در این رزمایش، هواپیماهای بدون سرنشین در ارتفاعات مختلف مورد اصابت سامانه‌های بومی قرار گرفتند، که این یکی از نقاط قوت این رزمایش محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: آخرین و به‌روزترین سیستم‌های کنترل فرماندهی در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین هم‌افزایی میان نیرو‌ها در اجرای مأموریت در بالاترین سطح قرار داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: همزمان با رزمایش پدافند هوایی، یک رزمایش زمینی در شمال غرب کشور داشتیم که نیرو‌های ما با آمادگی کامل آن را انجام دادند.

سرلشکر موسوی گفت: حرف اساسی ما در این رزمایش‌ها این است که نیرو‌های مسلح هم برای دفاع از حدود و ثغور کشور آماده و جدی هستند و هم تمامی امکانات لازم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها