معاون فرهنگی بنیاد شهید خرم‌آباد خبر داد؛

برگزاری یادواره‌های شهدا با همکاری بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی لرستان

«زهرا مصطفی‌پور» گفت: یادواره‌های شهدا در سطح استان لرستان، در تمام فصول سال به‌صورت مشترک بین بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌های اجرایی و متولی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 02December 2019

«زهرا مصطفی‌پور» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در لرستان، اظهار داشت: یکی از اهداف بنیاد شهید لرستان، تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری یادواره‌های شهدا جهت زنده نگه داشتن نام و یاد آن‌هاست.

وی افزود: یادواره‌های شهدا در سطح استان در مناسبت‌های مختلف مانند یادواره شهدای دانش‌آموز، شهدای دانشجو و شهدای انقلاب در تمام فصول سال به‌صورت مشترک بین بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌های اجرایی و متولی برگزار می‌شود.

مصطفی‌پور گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو یکی از این یادواره‌هاست که توسط آموزش و پرورش و بنیاد شهید در کنار همکاران فرهنگی به اجرا درمی‌آید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد متذکر شد: هدف اصلی از برگزاری این یادواره‌ها، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب است تا یاد شهدای عزیز کشورمان همیشه گرامی داشته شود.

این مسئول تصریح کرد: شهدای ما که برای دفاع از آب و خاک این کشور، جان عزیز خودشان را که گران‌بها‌ترین سرمایه آن‌ها بود در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی حفظ شود؛ حال کمترین وظیفه ما در قبال شهدا، به فراموشی نسپردن یاد و خاطره آن‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار