حضور خانه مستند انقلاب اسلامی با 10 مستند در جشنواره سینماحقیقت

خانه مستند با 10 اثر در بخش‌های مسابقه ملی مستندهای بلند، نیمه‌بلند، کارآفرینی و بخش شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت حضور پررنگی دارد.
کد خبر: ۳۷۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 02December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستندهای «رنج زیر پوست» به کارگردانی محسن جعفری‌راد و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و «روزی که رفت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هادی معصوم‌دوست در بخش مسابقه ملی مستندهای بلند جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارند.

مستند «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی نیز به بخش نیمه‌بلند مسابقه ملی راه این جشنواره یافته است.

همچنین مستندهای «راویج» به کارگردانی صادق داوری‌فر و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و «خودکار» به کارگردانی محمد ثقفی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی نیز در بخش کارآفرینی جشنواره سینماحقیقت به نمایش درمی‌آیند.

بنا بر این گزارش، خانه مستند در بخش شهید آوینی نیز حضور پررنگی دارد و آثاری همچون «روایت سیل» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی علی قرائتی، «خاطرات موتورسیکلت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیرحسین نوروزی، «نبرد امواج» به کارگردانی وحید فرجی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی، «پیرمرد و خواننده» به کارگردانی امیر اصانلو و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی خانه مستند را در این رویداد فرهنگی نمایندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار