مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم نامگذاری خیابان‌های شهر گرگان به نام شهدا

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: انتظار ما از مسئولان شهر گرگان این است که در راستای ارزش‌های ایثار و شهادت دلسوز باشند و در آذین‌بندی و نامگذاری خیابان‌های شهر به نام شهدا اقدام کنند.
کد خبر: ۳۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 03December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و اعضای شورای شهر گرگان در تپه نورالشهدا برگزار شد.

لزوم دلسوزی مسئولین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر گرگان در آغاز بکار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان شهر گرگان این است که در راستای ارزش‌های ایثار و شهادت دلسوز باشند و در آذین بندی و نامگذاری خیابانهای شهر به نام مقدس شهدا اقدام کنند.

وی افزود: همه ما مسئولان، تا زمانی که در منصب مسئولیت خود قرار داریم باید برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا در پیشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشیم.

در ادامه «ناصر گرزین» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان گفت: ما به همه شهدا مدیون هستیم و راه جبران آن در حرف نیست بلکه در عمل است و ما به این اعتقاد داریم و نامگذاری روز پنجم آذر به نام روز گرگان یکی از اقدامات فرهنگی گرگان است.

وی بیان داشت: تپه نورالشهدای گرگان یک قطب فرهنگی در شهر گرگان است و فرهنگی بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس تیست.

در پایان مقرر شد تصاویر مبارک شهدا و همچنین تندیس شهدا در میادین شهر و همچنین المان تپه نورالشهدا در مسیر بلوار ناهارخوران گرگان نصب شود.

لزوم دلسوزی مسئولین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم دلسوزی مسئولین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار