مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

نیروی انتظامی در بسیاری از مواقع مظلوم واقع می‌شود

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: در بسیاری از مواقع نیروی انتظامی مظلوم واقع می‌شود که این نیز از خصوصیات الهی است که شامل این نیروی جان برکف شده است.
کد خبر: ۳۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 03December 2019

مظلومیت نیروی انتظامی در اوج اقتدار از خصوصیات بندگان الهی  است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی که به همت عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان فارس در شیراز برگزار شد با بیان اینکه امروز در کشور امنیتی که برقرار است مدیون رشادت‌ها و از خو‌دگذشتگی‌های نیروی‌های مسلح است که بخشی از این امنیت نیز توسط نیروی انتظامی برقرار می‌شود اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و امنیت کامل قرار دارد در بعضی از موارد نیز این نیروی شجاع و ولایی مورد مظلومیت قرار می‌گیرد که این نیز از خصوصیات الهی است که شامل حال انها شده است.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی با اقتدار وارد میدان شد و با آنها مقابله کرد و امنیت را به شهرهای درگیر برگرداند و در بسیاری از موارد نیز از سوی اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و شهید تقدیم امنیت انقلاب اسلامی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: مطالبات و خواسته‌های ولایت فقیه باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد تا راهی که رهبری در راستای پویایی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ترسیم شده به سرانجام برسد.

کوشکی‌جهرمی گفت: در راستای پیاده‌سازی و تحقق مطالبات رهبری در زمینه گام دوم انقلاب همه مسئولان نظام تلاش کنند و ناجا نیز در این زمینه نقش مهمی را می‌تواند به واسطه مسئولیت‌های سنگینی که بر دوش دارد ایفا کند و این نیروی ولایی در بسیاری از مشکلات جامعه پیشرو در مقابله با آنها قرار داشته است.

در پایان این همایش از خانواده معظم یک شهید والامقام و همچنین صاحبان مقاله‌های برگزیده این همایش تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار