تاکید فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه بر تبادل دانش و تجربیاتشان

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ - 03December 2019

تاکید فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه بر تبادل دانش و تجربیاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه با امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که جمعی از معاونین فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز شرکت داشتند، دریادار تنگسیری ایام پاسداشت حماسه عملیات مروارید و تقابل جانانه رزمندگان ناوچه سرافراز پیکان با دشمن متجاوز بعثی را گرامی‌داشت و با تقدیم سلام و درود به روح مطهر شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز نیروی دریایی را به امیر دریادار خانزادی و همرزمانشان در این نیرو تبریک گفت.

این نشست که در محل دفتر فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد، با طرح موضوعات و مأموریت‌های مشترک و همکاری‌های دو نیرو برای مقابله با تهدیدات دریایی دشمن ادامه یافت.

تأکید فرماندهان دو نیرو بر تحکیم اتحاد و همدلی، هم‌افزایی توان رزم، اشراف اطلاعاتی و همچنین گفت‌وگو درباره ایجاد تسهیل در شکل‌گیری کانون‌های مشترک اندیشه ورزی و هم اندیشی و انتقال تجارب در حوزه‌های گوناگون مأموریت‌های دریایی، بخش دیگری از این دیدار بود.

تبادل دانش و تجربیات در بخش‌های آموزشی و همچنین تحقیقات خودکفایی دفاعی از دیگر محور‌هایی بود که در کفتگوی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها