رئیس جامعه بسیج زنان کشور:

بیانیه گام دوم انقلاب هیمنه کاخ استکبار را فرو ریخت

«مینو اصلانی» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که سراسر نشاط، پیشرفت، الگوسازی و تمدن‌سازی بود هیمنه کاخ ستم استکبار را فرو ریخت.
کد خبر: ۳۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 04December 2019

75 درصد وصیتنامه شهدا درباره رعایت حجاب و پاکدامنی است

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از بوشهر، «مینو اصلانی» رئیس جامعه بسیج زنان کشور صبح امروز در جلسه اندیشه ورزان نخبه بسیجی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: زنان عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایی از کشور با تفکر جهادی تلاش می کنند تا برای کشور راهگشا باشند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باعث رشد و تعالی کشور می شود، خاطرنشان کرد: همه ما در تحقق این بیانیه رسالتی برعهده داریم و در کلمه به کلمه آن باید ایفای نقش داشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زیر ساخت نظام اقتصادی سیاسی باید طوری عمل شود که دنیا متوجه انقلاب مبتنی بر دین در تامین نیازهای مادی شود، گفت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی نیازمند زیرساخت‌های جدید هستیم.

رئیس جامعه بسیج زنان ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حلقه مفقوده جهان است، اظهار داشت: زنان باید در متن و مرکز جامعه قرار گیرند.

اصلانی با اشاره به اینکه دنیا به دنبال الگوگیری از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ۲۱۶ شاخصه برای خانواده تراز انقلاب داریم که مبتنی بر کار علمی باشد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند تعریف موضوعات مربوط به اشتغال زنان هستیم، خاطرنشان کرد: از منظومه فکری انقلاب اسلامی بسیار فاصله داریم؛ زیرا به سپهر اندیشه ورزی توجه نشده است.

رئیس جامعه بسیج زنان گفت: در حوزه اشتغال حداقل به پنج نظام شغلی نیاز داریم تا از استعدادها و تحصیلات زنان فرهیخته نظام‌مند و نهادینه شده بهره مند شویم.

اصلانی با توصیه بر اینکه باید در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، افزود: اگر زنان موضوع تربیت نسل ها را فراموش کنند زحمات انبیای الهی به هدر می‌رود.

وی ضمن تأکید بر اینکه زنان مربی جامعه و انسان هستند، خاطرنشان کرد: دولت در پروژه های ملی پیوست خانواده داشته باشد تا برنامه های مبتنی بر خانواده شکل گیرد.

رئیس جامعه بسیج زنان با بیان اینکه خانواده در غرب رو به افول است، اظهار داشت: کشورهای خارجی پیام های مختلفی از انقلاب اسلامی گرفتند.

اصلانی ضمن اشاره به اینکه 75 درصد وصیتنامه شهدا درباره رعایت حجاب و پاکدامنی است، گفت: زمینه را برای انتقال حقیقت پوشیدگی به نسل جوان فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در 40 سالگی انقلاب در فضای تحریم ها و فشارها صادر شد، تصریح کرد: این بیانیه که سراسر نشاط، پیشرفت، الگوسازی و تمدن سازی بود هیمنه کاخ ستم استکبار را فرو ریخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها