مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاع مقدس به زمان محدود نمی‌شود

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» گفت: دفاع مقدس و نبرد تا محو باطل و ظلم در بستر زمان جاری است و عَلم مبارزه با کفر و شرک دست به دست می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 05December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین اختتامیه اولین جشنواره فیلم دفاع مقدس «کهربا» با حضور «علی‌­اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «سید مرتضی حسینی» مدیرکل امور هنری بنیاد شهید، حجت‌الاسلام‌ «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان  در سینما هویزه مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک تکلیف شرعی، وظیفه ملی، رسالت انقلابی و ارزشمند بر دوش یکایک رزمندگان باقیمانده از این نبرد تاریخی و رویداد بزرگ در عصر حاضر است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس در انقلاب و در آغاز سال های حیات با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رخداد مهم و عظیمی بود.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: این دفاع و نبرد تا محو باطل و ظلم در بستر زمان جاری است و عَلم مبارزه با کفر و شرک دست به دست می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به برگزاری جشنواره کهربا اشاره کرد و ابراز داشت: اقدامات ستادی و اجرایی جشنواره کهربا از اردیبهشت آغاز شد که شاهد استقبال قابل دفاع هنرمندان استان در این جشنوار بودیم و دستگاه‌ها و ساختارهای اثرگذار در برگزاری این جشنواره نقش ایفا کردند.

یوسفعلی‌زاده گفت: هنرمندانی که در حوزه فرهنگ و هنر برای حفظ و نشر ارزش‌ها تلاش می‌کنند مجاهد و جهادگر هستند. امیدواریم این جشنواره آغازی باشد تا هنرمندان با تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه ایثار و مقاومت در جهت انتقال فرهنگ و مبانی آن به جامعه گام بردارند.

در پایان این مراسم از آثار برگزیده در بخش فیلم داستانی «عروسک» و «خاموشی»، در بخش فیلم مستند «پسرم» و «کرار»، در بخش نماهنگ اثر «مرگ او»، در بخش فیلمنامه «خاک» و «ابرار» و در بخش عکس به عنوان بخش جانبی جشنواره از «حسن مرادیان» و «سید مسعود سادات شکوهی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها