روایت جالب رئیس دیوان عالی کشور از بازدید آسایشگاه جانبازان

حجت‎الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، روایت بازدیدش از آسایشگاه جانبازان را منتشر کرد.
کد خبر: ۳۷۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 05December 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‎الاسلام «سید احمد مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، روایتی از بازدیدش از آسایشگاه جانبازان را منتشر کرد.

وی در این باره نوشت:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران - ۱۶۹]در ادامه سفر‌های استانی ریاست محترم قوه قضاییه به منظور بازرسی از قوه قضاییه هیات عالی قضایی وارد استان اصفهان شد.

در خلال بازرسی‌ها از محاکم و دادسرا‌های این استان، جلسه‌ای نورانی با خانواده شهدا، جانبازان و نخبگان اصفهان برگزار شد.

روایت جالب رئیس دیوان عالی کشور از بازدید آسایشگاه جانبازان

به محض ورود به جلسه به یاد خاطره‌ای از این استان افتادم. چند هفته قبل که با تعدادی از قضات دیوان عالی جهت بازرسی از محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان اصفهان به آنجا رفته بودیم، قبل از بازگشت سری هم به آسایشگاه جانبازان اصفهان زدیم. دیدن شیر مردانی که امنیت و اقتدار این مرزبوم مدیون آنهاست بر روی تخت‌های آسایشگاه خیلی سخت بود.

لکن کلام یکی از آن بزرگواران همواره همراه من است. در میان آن مردان خدایی عزیزی بود که سی و چند سالی می‌شد که از ناحیه گردن قطع نخاع شده، بعد از احوال پرسی گفت حاج آقا از امروز که مرا دیدی وظیفه ات سنگین‌تر است.

روایت جالب رئیس دیوان عالی کشور از بازدید آسایشگاه جانبازان

به عنوان یک طلبه ابتدا از خود و بعد از شما برادران و خواهرانم میخواهم از هر وظیفه‌ای که به ما سپرده اند مراقبت کنیم به قول رهبر فرزانه انقلاب هر مسئولیتی که به ما واگذار شده تنگه احدیست که مسئول حفاظت و صیانت از آنیم خدا را شاهد میگیرم در صورت اهمال و کم کاری در قیامت در پیشگاه خدا و شهدا پاسخی نخواهیم داشت.

اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار