حجت‌الاسلام جهانبخشی خبر داد؛

برگزاری نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ - 05December 2019

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه در دو بخش «نقاشی کودک» و «دلنوشته کودکان و نوجوانان» برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

جهانبخشی عنوان کرد: قشر روحانی با ایجاد روحیه استقامت و مقاومت در دشواری‌های ناشی از جنگ و دادن امید و اطمینان به تحقق وعده‌های الهی نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل‌های جدید با رشادت‌ها و فداکاری‌های قشر روحانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار