حجت‌الاسلام محمدیاری در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد؛

خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس برای شهدا، از جان مایه می‌گذارند

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه، خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس برای شهدا، از جان مایه می‌گذارند گفت: کار برای شهدا لذت‌بخش است و در این راه خود شهدا تفضل می‌کنند و خیلی از مشکلات دنیوی و اخروی ما حل می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 08December 2019

خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس برای شهدا، از جان مایه می‌گذارندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یک‌شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

حجت‌الاسلام محمدیاری که به تازگی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام «حسن نمازی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، به این سمت منصوب شده است، در بازدید امروز خود، ضمن آشنایی با حوزه‌های تخصصی فعالیت خبری خبرگزاری دفاع مقدس، در جریان نحوه تدوین و تولید اخبار قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید، در جمع خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس واقعاً هدفمند و پرتلاش فعالیت می‌کند و کارکنان آن برای شهدا، از جان مایه می‌گذارند.

حجت‌الاسلام محمدیاری افزود: کار برای شهدا لذت‌بخش است و در این راه خود شهدا تفضل می‌کنند و خیلی از مشکلات دنیوی و اخروی ما حل می‌شود.

وی تأکید کرد: البته شهدا نیازی به ما ندارند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند؛ این درحالی است که خداوند حتی برای پیامبران هم نگفته است که نزد من روزی می‌خورند؛ بنابراین شما باید قدر این را بدانید که در کجا و برای چه‌کسی کار می‌کنید.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شما روزی خود را با شهدا تقسیم کردید و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا در جامعه، موجب افزایش خیرات و برکات در زندگی شما خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار