سردار شکارچی:

شهدای اصفهانی شاخص‌های ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهدای اصفهان شهدای ویژه‌ای بودند به طوری که هرکدام دریایی از معنویت، شجاعت، تدبیر و فرهنگ و چکیده‌ای از اسلام ناب محمدی بودند.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ - 08December 2019

شهدای اصفهانی دریایی از معنویت، شجاعت و تدبیر بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد‌کل نیروهای مسلح در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: کلید رمز موفقیت در ساخت این موزه، مدیریت جهادی است که از شهدا آموخته و به امانت حفظ کرده و از آن استفاده شده است.

شکارچی با اشاره به یاد و خاطره شهیدان خرازی، کاظمی، آقابابایی، ردانی‌پور و حججی خاطرنشان کرد: هم رزمندگان اصفهان، رزمندگان ویژه‌ای بودند و هم شهدای اصفهان شهدای ویژه‌ای بودند به طوری که هرکدام دریایی از معنویت، شجاعت، تدبیر و فرهنگ و چکیده‌ای از اسلام ناب محمدی بودند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به این موضوع که ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار ارزشمند و ماندگار است، افزود: مسیر سخت گام دوم انقلاب را می‌توان با تجربیات این چهل ساله و به ویژه تجربیات دوران دفاع مقدس پیمود لذا اگر این ارزش‌ها را خوب حفظ کرده و خوب انتقال دهیم، حتما در گام دوم انقلاب موفق خواهیم شد.

وی با بیان این مطلب که دشمنان با ایجاد اغتشاشات، جنگ اقتصادی، انحراف افکار عمومی و در صدر آن جنگ نرم تلاش می‌کنند تا تجربیات این چهل سال مقاومت به گام دوم نرسد ادامه داد: ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مقابله با این تلاش دشمن بیشتر نمود داشته و ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها