رییس شورای اسلامی شهر تهران خبر داد؛

استفاده از تراموا و اتوبوس برقی در آینده/ تغییر مدیران تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی شهرداری تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در نشست اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پیشنهاداتی درباره بهبود سیستم حمل و نقل مطرح و اعلام کرد می‌توانیم به سمت استفاده از تراموا و یا اتوبوس برقی برویم.
کد خبر: ۳۷۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 08December 2019

استفاده از تراموا و اتوبوس برقی در آینده/ تغییر مدیران تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با شهردار پایتخت اظهار داشت: در این جلسه درباره انتصابات صورت گرفته در شهرداری بحث‌هایی مطرح شد و اعضای هیئت رئیسه پیشنهادات خود را اعلام کردند.

هاشمی با بیان اینکه شهردار تهران معتقد است که مدیران باید از درون شهرداری انتخاب شوند، گفت: در این نشست شهردار تهران برای سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و معاونت امور مناطق گزینه‌هایی را برای انتصاب اعلام کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اینکه جابجایی مدیر عامل اتوبوسرانی ربطی به موضوع فروش صندلی اتوبوس‌ها ندارد، گفت: این مساله ارتباطی به موضوع DRT ندارد.

هاشمی گفت: شهردار تهران در این نشست پیشنهاداتی درباره بهبود سیستم حمل و نقل داشت و اعلام کرد می‌توانیم به سمت استفاده از تراموا و یا اتوبوس برقی برویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار