هشدار قیس الخزعلی به آمریکا و رژیم صهیونیستی/ عربستان و امارات بهای سنگینی پرداخت می‌کنند

دبیرکل جنبش عصائب اهل‌الحق در سخنانی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان هشدار داد و گفت: عربستان و امارات به‌دلیل ریختن خون عراقی‌ها بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 09December 2019

هشدار قیس الخزعلی به آمریکا و رژیم صهیونیستی/ عربستان و امارات بهای سنگینی پرداخت می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه‌نیوز، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل‌الحق در سخنانی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه آن‌ها در ریختن خون عراقی‌ها دست دارند، گفت: عربستان و امارات به این دلیل بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

دبیرکل جنبش عصائب اهل‌الحق تاکید کرد که در صورتی‌که نظام کنونی عراق همچنان نظام پارلمانی باقی بماند اصلاحات حقیقی محقق نخواهد شد.

الخزعلی افزود: یکی از ادعاهای آمریکا در تحریم ما این است که ما در کشتار و سرکوب تظاهرات کنندگان نقش داشته‌ایم؛ اما جواب ما به این کلام سخیف این است، اگر بدگویی از سوی یک فرد ناقص انجام شد این دلیل بر آن است که شما کامل هستید.

وی تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که در تظاهرات اخیر دستشان به خون عراقی‌ها آغشته شده و زمان آن فراخواهد رسید که مربع آمریکا، رژیم صهیونیستی،‌ امارات و عربستان سعودی بهای گران اقدامات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها