سرهنگ بخشنده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر زن در تهران/ اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر بر ۱۴ ورودی تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر مرد در پایتخت گفت: باید ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر زن هم در تهران افزایش یابد.
کد خبر: ۳۷۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴ - 11December 2019

باید ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر زن در تهران افزایش پیدا کند/ اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر بر ۱۴ ورودی تهرانسرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی، گروه‌های جهادی و بسیج، این مناطق کاملاً پاکسازی شدند.

وی با بیان اینکه کار ما هنوز در این مناطق به اتمام نرسیده است، افزود: نیرو‌های ما همچنان در این مناطق، حضوری فعال دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: برگزاری کلاس‌های فرهنگی در مساجد و همچنین حضور در مدارس و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق دارد.

سرهنگ بخشنده در ادامه گفت: خوشبختانه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران افزایش یافته است؛ اما امروز بیشترین مشکل ما در خصوص معتادان متجاهر زن است و باید ظرفیت‌ها در جهت بازپروری آن‌ها در تهران افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اولویت ما در مبارزه با مواد مخدر اشراف اطلاعاتی است، گفت: ۸۵ درصد از مأموریت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و تنها ۱۵ درصد آن‌ها انتظامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها ما پاکسازی مناطق اطراف مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است و مأموران ما از ابتدای سال تاکنون در اطراف مدارس حضوری فعال دارند.

سرهنگ بخشنده گفت: در راستای تقویت اشراف اطلاعاتی و جلوگیری از ورود مواد مخدر به تهران، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۱۴ ورودی تهران حضور دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار