خواهر شهید «الحسینی»:

کسانی که توسط شهید «الحسینی» هدایت شدند، چلچراغ حجله‌اش را روشن کردند

«اعظم السادات الحسینی» گفت: برادرم در دوران دفاع مقدس در کمیته انقلاب اسلامی و در بخش امر به معروف و نهی از منکر فعالیت و خیلی از مردم را ارشاد می‌کرد و نکته جالب این است که هنگام شهادتش، چلچراغ حجله‌اش را همان کسانی روشن کردند که توسط وی امر به معروف شده بودند.
کد خبر: ۳۷۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 13December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اراک، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی بازدید کردند.

در این برنامه، دانشجویان ضمن ادای احترام به شهدای گمنام و بازدید از محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، از آثار فیزیکی جمع‌آوری شهده شهدا در نگارخانه شهید «نوربهشت» بازدید کردند.

چلچراغ شهید را کسانی روشن کردند که توسط وی هدایت شده بودند

در ادامه، بازدیدکنندگان از آثار فیزیکی شهدا، تابلو‌های نقاشی شهدا، تولیدات اسراء عراقی در ایران و... بازدید کرده و در سالن جلسات، پای صحبت‌های «اعظم السادات الحسینی» خواهر شهید «سید عباس الحسینی» نشستند.

کسانی توسط شهید «الحسینی» هدایت شدند، چلچراغ حجله‌اش را روشن کردند

خواهر شهید الحسینی در این دیدار، ضمن بیان خاطراتی از سبک زندگی برادر شهید خود، اظهار داشت: شهدا در زمان حیات و بعد از شهادت خود، بر مردم جامعه اثر گذارند و افراد زیادی بوده‌اند که به واسطه همنشینی با شهید در زمان حیات یا به واسطه انس با شهید بعد از شهادت، از بی‌راهه به راه آمده‌اند.

چلچراغ شهید را کسانی روشن کردند که توسط وی هدایت شده بودند

وی افزود: برادرم در دوران دفاع مقدس در کمیته انقلاب اسلامی و در بخش امر به معروف و نهی از منکر فعالیت و خیلی از مردم را ارشاد می‌کرد و نکته جالب این است که هنگام شهادتش، چلچراغ حجله شهید را همان کسانی روشن کردند که توسط وی راهنمایی و امر به معروف شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار